Thursday, March 21, 2013

hari pertama sekolah 2013

post tertunggak.. lama dag kat draft lupa nak publish..

tahun 2013 , Alesya dah pun masuk Tahun 1.. Sara pula masuk 4 tahun start tadika di Pasti.. Alesya memang excited sangat nak ke sekolah.. tak ada masalah langsung.. sebab dia selalu dengar kakaknya bercerita.. Alhamdulillah kakak pun boleh tengokkan adik sebab masih 1 sessi yang sama sebelah petang...

Tapi Sara memang hari mula2 tu nangis.. nak mama nak mama.. adoi pening mama.. Alhamdulillah hari kedua dah ok walaupun monyok lagi... dah masuk seminggu terus ceria..


tengok tu muka Sara yang monyok berbaju hijau... yang lain ok je
posted from Bloggeroid